Kako se koristi aplikacija “klubski termini”
Aplikacija predviđa dve vrste korisnika aplikacije a to su:
- ADMINISTRATOR i
- ČLAN
Način upotrebe aplikacije kao Administratora kluba
- Aplikacija se pokreće unosom URL -a aplikacije u adress bar-u vašeg pretraživača kucanjem app.klubskitermini.rs.
- Nakon toga otvara se prozor za odabir vrste korisnika (administrator ili član – podrzumevana opcija je član) i njegovo logovanje. U tom trenutku možete postaviti prečicu – ikonicu na vašem telefonu koristeći opciju add to home screen.
Ako ne možete da pristupite aplikaciji najpre proverite dali se logujete kao Član ili možda kao Administrator. Takođe treba obartiti pažnju na velika i mala slova. Preporuka je da za logovanje koristite isključivo mala slova. Lozinka ili PASS mora sadržati najmanje 6 karaktera.
- Pošto se logujete kao Administrator kluba dovoljno je uneti u gornje polje svoj user name (nadimak ili email) i u donje polje svoj pass (lozinku) odnosno šifru. Te podatke ste dostavili administratoru aplikacije da unese umesto vas. User name može biti vaš navedeni nadimak ili dostavljeni mail. Ukoliko ste zaboravili vašu lozinku mozete je dobiti na vaš mail korišćenjem opcije “zaboravljena lozinka”. Takođe korisna je stvar iskoristiti opciju “zapamti me” kako pri logovanju ne bi morali svaki put unositi podatke Vašeg naloga.
- Nakon što ste se ulogovali otvara vam se novi prozor sa opcijama izbora. Najpre treba kliknuti na opciju (ikonica sa leve strane) “Podešavanje kluba”
- Klikom na taster “Potvda” izvršili ste podešavanja kluba.. Nakon toga klikom na opciju “Novi teren” (ikonica sa leve strane) vršite dodavanje terena zajedno sa nazivima terena. (npr Teren 1, Teren 2.. Glavni teren itd)
- Nakon dodavanja terena, pristupate dodavanju članova (takođe ikonica sa leve strane)
- Polja obeležena * (zvezdicom) su obavezna polja. Lozinka mora sadržati najmanje 6 karaktera (npr: pera22) Broj telefona mora počinjati sa pozivmim brojem države (npr: +38169633522) Nadimak je ustvari i user name tj korisničko ime i to ime će pisati u polju kod rezervacije terena. Na kraju formulara možete “čekirati” opciju dali je član trener ili nečlan. Ako obe opcije ostanu prazne znači da je uneti “redovan član”. Sa opcijom potvrda Potvrdili ste unos člana. Unos članova je najzahtevniji deo ove aplikacije ali jednostavno drugačije ne može.
- Nakon što ste dodali sve članove u bazu (aplikaciju) možete klikom na ikonicu “Tabela termina” dodati članove koji imaju svoje fiksne termine. Fiksni termini obeleženi su SIVOM bojom. Podrazumeva se da član sa fiksnim terminom, ima termin istog dana u nedelji (npr Četvrtkom u 20 h). Ukoliko član sa fiksnim terminom želi da rezerviše vanredni termin on će mu biti dodan kao “vanredni termin” i imaće CRVENU boju. Članovi koji imaju tzv klizni ili plivajući termin tj termin koji nije fiksni dodeliće im se uz ime i ŽUTA boja. Prva 4 termina u mesecu (nebitno kad ih iskoriste) se smatraju redovnim terminima (kliznim), te nakon toga svaki sledeći termin- rezervacija će se tretirati kao vanredni termin i imaće crvenu boju. Postoje i trenerski termini označeni ZELENOM bojom i koji se takođe mogu rezervisati ali van fiksnih termina. Trenerski termini imaju drugačije finansijsko zaduženje definisanom u “Podešavanja kluba”. Takođe postoje i klubski termini koji uglavnom nemaju finansijko zaduženje i služe za organizacije klubskih dogadjaja. Klubski termini su označeni PLAVOM bojom. Najčešće se koriste kod organizacije turnira, besplatnog ustupanja terena ili vanrednih događaja. Tremini koji se rezervišu od strane “Nečlanova kluba” su obeleženi BORDO bojom, imaju drugačija zaduženja i dodaju se u rezervacije klikom na zeljeni termin i kod izbora člana bira se ime pod nazivom “Nečlan”
Administrator aplikacije ima mogućnost da klikom na ikonicu “Mesečni izveštaj” pregleda ili odštampa zaduženja svih članova za prethopdni mesec. “Mesečni izveštaj” je moguće videti za svaki mesec u tekućoj godini
- Legenda Termina
Prava i obaveze Administratora aplikacije
- Administrator aplikacije ima sve mogućnosti i svu obavezu. Na jednom nalogu (klubu) može postojati više Administatratora sa podjednakim pravima korišćenja.
Najćešća pitanja - Administratora
Tremini koji se rezervišu od strane “Nečlanova kluba” su obeleženi BORDO bojom, imaju drugačija zaduženja i dodaju se u rezervacije klikom na zeljeni termin i kod izbora člana bira se ime pod nazivom “Nečlan”
Dodavanje termina u prošlosti tj termina koji su prošli iz tabele termina je nemoguće. Problem se rešava tako što se klikne na opciju Članovi, izabere se član i tamo gde pišu njegova zaduženja, jednostavno ta zaduženja mu se uvećaju za iznos korišćenih terena. Recimo Pera je koristio termin ali ga nije rezervisao preko aplikacije, Admnistrator ode u podešavanja člana i jednostavno mu na postojeće zaduženje doda željena cifra.